Informasjon til utstillerne


Litt praktisk informasjon til lørdag 11. juni i Tananger Indre Havn:


Åpning av boder kl. 10.30, vær ute i god tid slik at dere er klar og har fått kjørt vekk biler osv. i god tid før kl. 10.30.

Avslutning kl. 15.00


Bord: Bord skal være forhåndsbestilt og settes opp av hver enkelt, og når dagen er ferdig slås bord sammen og legges tilbake på anviste plasser.


Strøm: De som har bestilt strøm må ta med egen skjøteledning(er), disse må sjekkes i forkant, vi godtar ikke ødelagte/skadete skjøteledninger.


Hygiene: Viktig å holde en høy standard for hygiene, spesielt for de som skal selge mat. Link til Mattilsynet sin side: Kortvarig salg av pølser og kaker  | Mattilsynet


Parkering: Når dere har lastet utav biler og tilhengere så må disse fjernes. Noen biler kan parkere på Melingsholmen (forutsatt at disse ikke skal kjøres frem og tilbake til forskjellige gjøremål siden vi ikke ønsker for mye bilkjøring i folkemengden)


Toaletter: Det er toaletter i båtforeningen sitt hus (bortenfor stand nr. 25)


Rydding: Vi forventer at alle rydder etter seg og setter tilbake bord/stoler og kaster boss når vi stenger ned for dagen. Det er container på stedet som kan brukes.


Fakturering: Dere vil motta faktura fra Tananger Lions etter Tanangerdagene.


Hjertelig velkomne!


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


INVITASJON



Vi har gleden av å invitere dere til Lions Club Tananger sitt 30 års jubileum som hovedarrangør av Tanangerdagene. 

Tanangerdagene arrangeres iår fra 8-12 juni 2022, med hoveddag lørdag 11. juni i Tananger indre havn.


Tanangerdagene 2022 vil bli større enn tidligere, med flere parallell gående aktiviteter fra onsdag - søndag.

Håper dere også vil benytte dere av flere av de kjekke arrangementene! Se hele programmet på hovedsiden.



PÅMELDING TIL STAND I INDRE HAVN

Lions ønsker et aktivt og kjekt arrangement for store og små, og vi håper deres bedrift / frivillig organisasjon ønsker å bidra til dette, samtidig som dere får en god markedsføring og fremmer lokal handel.

 

Vi oppfordrer alle utstillere til å ha aktivitet for barn/ungdom som en del av standen slik at de besøkende kan engasjeres på en positiv måte. Vi vil ha speaker tilgjengelig hele dagen så evt. annonsering av resultater fra en konkurranse er fullt mulig. Vennligst informer om dette i god tid. 

 

Priser* for stands i Indre havn:

Grunnpris: 400 kr

Antall meter stand (max. 5 meter bredde): 100 kr/m

Antall bord (størrelse ca. 1.8 * 0,8 m) : 250 kr/bord

Strøm: 2,0 kW:  200 kr eller 4,0 kW: 400 kr (max 4,0 kW)**


*   Frivillige organisasjoner betaler ikke for løpemeter stand og leie av bord. 

** De som skal ha strøm på standen må benytte egne skjøteledninger som er godkjente for utendørs bruk. Skjøteledninger som ikke tilfredstiller kravene vil bli nektet brukt. Vennlist sjekk ledninger for skade o.l.


Dersom dere ønsker telt så må dette medbringes selv.


NB!! alle stands skal være klar til åpningen på oppgitt tid i programmet. 


Husk at det er dårlig med parkeringsplasser i Indre havn så leveranser til standene/bodene må gjøres i god tid før åpningen, og bilene må kjøres bort etter avlasting av varene. 


Husk å oppgi:

Navn på lag/forening/firma, kontaktperson med e-mail og telefon, antall meter stand, antall bord dere vil bestille, om dere trenger strøm (og hvor mye 2,0 kW eller 4,0 kW), om dere planlegger å ha en aktivitet, hva dere planlegger å selge samt faktura adresse. 



SMÅBEDRIFTSMESSE i BRYGGEDANSTELTET


Pris: 200 kr (10 m2 gulvplass)

Husk å oppgi navn på bedriften, kontaktperson med e-mail og telefon, hva deres bedrift selger/ tilbyr av tjenester, faktura adresse og at påmeldingen gjelder småbedriftsmessen.



Fremdeles noen ledige plasser igjen for stand i Indre Havn, så ta kontakt dersom du ønsker stand!

Påmelding ved å klikke på linken nedenfor



Velkommen!