Litt praktisk informasjon til lørdag 15. juni i Tananger Indre Havn:
Start kl. 10.30 – slutt kl. 15.00
Alle boder skal vær klar i god tid før kl. 10.30 og biler kjørt vekk seinest kl. 10.15
Veien mellom Hummeren Hotell og Oldermannsbakken vil bli stengt for gjennomkjøring kl. 10.15 – 15.00, se oversikt nedenfor.
Følg anvisninger for plassering av boder, vi vil være tilgjengelig fra kl. 08.00 lørdag morgen.
Bord: Bord skal være forhåndsbestilt og settes opp av hver enkelt, og når dagen er ferdig slås bord sammen og legges tilbake på anviste plasser. Det samme gjelder stoler om dere har lånt det.
Strøm: De som har bestilt strøm må ta med egne skjøteledninger, disse må sjekkes i forkant, vi godtar ikke ødelagte/skadete skjøteledninger.
Hygiene: Viktig å holde en høy standard for hygiene, spesielt for de som skal selge mat. Link til Mattilsynet sin side: Kortvarig salg av mat | Mattilsynet
Parkering: Når dere har lastet utav biler og tilhengere så må disse fjernes. Parkering for utstillerne er på Melingsholmen, se oversikt nedenfor.
Toaletter: Det er toaletter i båtforeningen sitt hus
Rydding: Når alle tar i et tak og rydder etter seg og setter tilbake bord/stoler og kaster boss så går alt så mye raskere og vi i Lions kan komme oss hjem, ta en dysj og være klar til å arrangere bryggedansen noen timer seinere.
Det er boss container på stedet som kan brukes, den er plassert bortenfor Lions teltet.
Tusen takk!
Fakturering: Dere vil motta faktura fra Tananger Lions etter Tanangerdagene.
Ta hensyn til andre utstillere, vi er der alle sammen for å ha det kjekt :)
Hjertelig velkomme!
Med vennlig hilsen
Lions Club Tananger
INVITASJON
Vi har gleden av å invitere dere til Tanangerdagene 12-16 juni 2024.
Hoveddag er lørdag 15. juni og det er aktiviteter som spenner seg fra Tananger sentrum til Tananger Indre havn (hovedområdet).
Lions Club Tananger har vært hovedarrangør for Tanangerdagene i 32 år.
PÅMELDING TIL STAND I INDRE HAVN
Lions ønsker et aktivt og kjekt arrangement for store og små, og vi håper deres bedrift / frivillig organisasjon ønsker å bidra til dette, samtidig som dere får en god markedsføring og fremmer lokal handel.
Vi oppfordrer alle utstillere til å ha aktivitet for barn/ungdom som en del av standen slik at de besøkende kan engasjeres på en positiv måte. Vi vil ha speaker tilgjengelig hele dagen så evt. annonsering av resultater fra en konkurranse er fullt mulig. Vennligst informer om dette i god tid.
Husk å oppgi:
Navn på lag/forening/firma, kontaktperson med e-mail og telefon, antall meter stand, antall bord dere vil bestille, om dere trenger strøm (og hvor mye 2,0 kW eller 4,0 kW), om dere planlegger å ha en aktivitet, hva dere planlegger å selge samt faktura adresse.
Priser* for stands i Indre havn:
Grunnpris: 400 kr
Antall meter stand (max. 5 meter bredde): 100 kr/m
Antall bord (størrelse ca. 1.8 * 0,8 m) : 250 kr/bord (Dere kan ta med egne bord om dere ønsker det)
Strøm: 2,0 kW: 200 kr eller 4,0 kW: 400 kr (max 4,0 kW)**
Dersom dere ønsker telt så må dere ta med eget telt.
* Frivillige organisasjoner betaler ikke for løpemeter stand og leie av bord (max. 4 bord).
** De som skal ha strøm på standen må benytte egne skjøteledninger som er godkjente for utendørs bruk. Skjøteledninger som ikke tilfredstiller kravene vil bli nektet brukt. Vennlist sjekk ledninger for skade o.l.
Påmelding ved å klikke på linken nedenfor.
Påmeldingsfrist 1. mai. Er du for sein?, kan du allikevel melde på så gir vi melding om det fremdeles er plass.
*****************************
Informasjon for lørdag 15 juni.
Alle stands skal være klar i god tid til åpningen kl. 10.30
Det er dårlig med parkeringsplasser i Indre havn så leveranser til standene/bodene må gjøres i god tid før åpningen, og bilene må kjøres bort etter avlasting av varene.
Mer informasjon vil bli lagt ut på et seinere tidspunkt.
Hjertelig velkommen!
Copyright © All Rights Reserved